[ATUALIZADO]NewsInside 2.0: Todas as Novidades do Fórum.

Imagem------------------------------------------------Imagem

Kickstarted PC/Console Hybrid DreamCast 2? (SEGA?)

BrazMii
Usuário
Usuário
Consoles: TODOS DA SONY
Titulo: OH,REALLY!? KKKKxD
PSN ID: RaioAzul

24/12/2015

Imagem
kickstarted console Sega DreamCast2
Em menos de 6 dia saberemos mais sobre o Sega dreamcast 2 PC/Console Hybrid
Fonte=https://gbatemp.net/threads/sega-dreamcast-2.406544/
Official site=http://www.projectdream.co/#
“I’m truly excited about the Crowdfunded prospect for SEGA RingEdge Zero/RingWide Elite. There’s virtually no competition in the PC rig business and most PC gamers are left having to spend heavy budgets on building the perfect rig as Alienware is both expensive and just doesn’t offer Quality for its less expensive rigs. The design and spec build we’ve chosen has Intel Core i5 Haswell, the most popular and strongest quality performing CPU among PC gaming enthusiasts.

“Quality” and “Quality Control” is something missing in-game hardware brands now in days. And is something SEGA had with all of its consoles.

If we can get just a million backers worldwide, our upcoming KS could be funded in record time and with SEGA licensing it could have it out on the market in less than a year!”
Previsto para ser lancado no final de 2016
It is rumored the system may be a PC-console hybrid, and it might use x86 architecture while sporting a NVIDIA GTX 740 GPU, an Intel i5 4460 at 3.4GHz, and 8GB of DDR3 RAM. The new system will have WiFi controllers.
Editado pela última vez por BrazMii em 25/12/2015, em um total de 3 vezes.

Yskar
Site Admin
Site Admin
Consoles: DSi,PSP,PSVita,NES, PC fodinha

24/12/2015

Boas specs, dá pra rodar muita coisa nisso aí.
ImagemImagem <-- \o/ --> Imagem
ImagemImagem

BrazMii
Usuário
Usuário

30/12/2015

Faltam 10 horas para anunciarem esse, será fake?

Piro_Maniak
Usuário
Usuário
Consoles: Muitos...
Live ID: Piro_ManiakONE
PSN ID: Piro_Maniak

30/12/2015

Pelo que eu li, está nebuloso se isso tem alguma ligação direta com a Sega.

E... Não tem :
“Yes. That is not DC2. This is a campaign for SEGA to return to hardware and eventually MAKE a Dreamcast 2.”

In other words. “Project Dream” is not Dreamcast 2, but a campaign to get SEGA into the game console market again. And “if” everything goes according to plan (that enough people show their support for Project Dream). Then the next step would be to convince SEGA to make the REAL Dreamcast 2. So I´m sorry for the confusion that I caused with my “The Sega Dreamcast 2 project are very much alive, say hello to “Project Dream” article (I hope that you can forgive me for that mistake). And I was also given the update on Ben Plato´s “Sega Dreamcast Limited Edition Console” petition page, in which Ben clarified Project Dream even further:

“23 dic 2015 — Dear all, there has been a few misconceptions following some misleading information regarding the campaign.
Let me make this clear:
1. We are petitioning Sega and want as many signatures as possible.
2. When we hit a satisfied number of signatures, we will put forth a detailed proposal to Sega (Japan) along with plans, desings etc.
3. We have a developer on board willing to build the console providing Sega give the green light.
4. The console is intended to be a Hybrid PC Dreamcast system with updated specs and the ability to redraw games in High Definition.
5. If Sega don’t like our proposal, we are planning to push forth and create a machine capable of doing so, however that will require crowd funding.
6. There are other interested parties and we are in ongoing discussion with them and exploring many avenues.
7. The console is yet be named and is not planned to be called “Ring Edge or Ring Zero”
Ou seja, pelo que estou entendendo, vai ser um abaixo-assinado onde você poe seu nickzinho chorando pela Sega, OU, PIOR AINDA, um bando de "trabalhadores honestos" fazendo uma campanha no KS pedindo grana, pra eles fazerem um projeto pra Sega, que não sabemos se a Sega realmente va aceitar e produzir. TOP NOTCH.

In other news, vou fazer um KS pedindo pra Nintendo fazer Mario Galaxy 3, EU NÃO IREI FAZER MARIO GALAXY 3, só vou pedir pra Nintendo fazer, mas vou pedir bem pedido OK ? GIVE ME YOUR MONEY.
Imagem

Palada
Usuário
Usuário
Consoles: PSP, PS3, PS4, PC
Titulo: Subway!
PSN ID: white_pad

30/12/2015

Piro_Maniac escreveu: Ou seja, pelo que estou entendendo, vai ser um abaixo-assinado onde você poe seu nickzinho chorando pela Sega, OU, PIOR AINDA, um bando de "trabalhadores honestos" fazendo uma campanha no KS pedindo grana, pra eles fazerem um projeto pra Sega, que não sabemos se a Sega realmente va aceitar e produzir. TOP NOTCH.

In other news, vou fazer um KS pedindo pra Nintendo fazer Mario Galaxy 3, EU NÃO IREI FAZER MARIO GALAXY 3, só vou pedir pra Nintendo fazer, mas vou pedir bem pedido OK ? GIVE ME YOUR MONEY.

Alguém tinha dúvida disso? :wut:
Nick Anterior: White_Paladin
Imagem

Piro_Maniak
Usuário
Usuário
Consoles: Muitos...
Live ID: Piro_ManiakONE
PSN ID: Piro_Maniak

30/12/2015

Sim, porque o japones falsificado vem aqui, anuncia Sega DC2 com menos informações quanto a meta dobrada da Dilma.
Imagem

Yskar
Site Admin
Site Admin
Consoles: DSi,PSP,PSVita,NES, PC fodinha

30/12/2015

Nossa que bos** então, mas o projeto em si é até bom, prevejo ser uma jogada de marketing e vão apenas mudar o nome e seguir adiante.
ImagemImagem <-- \o/ --> Imagem
ImagemImagem

BrazMii
Usuário
Usuário

30/12/2015

Piro_Maniac escreveu:Sim, porque o japones falsificado vem aqui, anuncia Sega DC2 com menos informações quanto a meta dobrada da Dilma.
Vai dar a bunda, eu apenas repassei a news, se quer mais info, find your self. :dorgas:

Responder
  • Informação